Wednesday, December 16, 2009

Saya, Suami Dan Ceramah

huhu..inilah tajuk ceramah yang saya hadiri di HQ td..urm..so far, ceramahnya ok la..kire ada la somethings yang saya dpt td.. ceramahnya bermula jam 10.30 pagi di Kompleks Kraf KL. Ceramahnya sebenarnya lebih kepada hak kita sbg seorang pengguna..jgn selalu tertipu yer kwn2...sebelum beli sesuatu tu kena la kaji dulu harga..label...tarikh luput..halal..haramnya..

Pada mulanya bos saya ckp ada bas disediakan..kirenya sy kena g ke opis dlu la..dengan kemalasan dan keserabutan tgk rumah yang tidak sempat berkemas pg td..sy pun dengan slambernya g ceramah pkl 9.45 pg td..kire bertolak dr umah jer..haha..slamber btl..sori la bos yer..lgpun umah sewa br sy ni dkt jer nk ke hq..13 km jer..

Korang nk tau x?? Pg td first time sy buatkan air milo untuk suami tercinta di pg hari..Kalu waktu2 mlm ke..mmg pernah la wat air utk die..selalunya die yg buatkan sy susu utk sy di pg hari coz sy kluar umah lebih awal dr die dan sy ada gastrik..yer la..tmpt keje sy dr umah dalam 40 km..(jauh kan..!!). Thanks abg coz slalu buatkan susu utk ayg..terharu gak..lps2 mandi je tgk susu dh tersedia kt dapur..haha..syg abg..muah...lps suami sy g keje..sy pun kemas la apa yg ptt..x seronok btl tgk umah berselerak mcm ni.. Alhamdullillah..sempt la gosok baju..basuh baju..basuh pinggan..lap2..cuma menyapu jer x sempat..hehe.

time menulis blog ni sebenarnya sy br jer tibe opis..hehe..seperti biasa la..kemalasan melanda utk membuat keje..adei..apa la nk jadi ngan sy ni...

yahoo...!!! ptg ni sy dan die balik ke jb...walaupun pnt..tp nk blk gak..rindunya kat mak ngan abah...urm..rasanya minggu dpn br nk mengupdate kisah kahwin sy..xper la..lmbt skit..

Opss...satu perkara lagi lupa nk bgtau kt sni...mlm td sy ngan die g ke umah makcik2 die di cyberjaya...umah mak yam dan umah mak long..kire dtg sner utk menjemput diorg ke majlis kahwin kami dan kak ngah di taman johor..huhu..

Gmbr dan kisah kawin kami akan diupdate dalam tempuh yg terdekt ni..hehe..That's all...('',)

No comments:

Post a Comment