Monday, December 14, 2009

Mengimbas Kenangan Lalu


Salam dan selamat sejahtera.

Pada hari ini tetibe rajin nk mengimbas kenangan bagaimana saya menjalinkan hubungan bersama dengan my husband. Nama suamiku itu ialah Muhammad Fazil Bin Rahmat. hehe..siap bagi nama penuh tu.. Sebenarnya my husband ni dulu satu kelas ngan saya masa study di Universiti Malaysia Pahang. Kami dulu amik kos yang sama iaitu Diploma Sains Komputer. Di situ la bermula detik-detik perkenalan kami..hehe..pada mulanya kami hanya kawan biasa jer..yer la kan..time tu saya dh pun berpunya..tetapi pada saat-saat akhir pembelajaran kami, cinta saya terputus di tengah jalan dan bermula la titik berputiknya cinta dengan my husband ni..hehe..
Kalu dikenangkan macam lawak jer kan..



menung
apa tu sayang??

Pada tarikh 1 November 2006, termeterailah satu ikatan cinta antara kami berdua. tu la tarikh keramat orang kata. Alhamdullillah, perhubungan kami hingga ke jinjang pelamin walaupun banyak sungguh liku, duri, ranjau dan apa2 lagi la yang kami tempuhi bersama.



bersama yang tersayang



mkn eir sayang..nganga...


nyam..nyam..

apa?? mcm mane fazil nk ajak saya couple?? hehe..mcm ni ceritanya..masa tu..x berapa jelas berapa aribulan..tp sekitar bulan 10 la.. saya seperti biasa bermain mesej dengan dia..tetibe ada satu mesej tu..die bgtau yang die suka kat saya..then kalu leh die nk ajak saya couple..urm..lebih kurang gitu la..haha..dia bg saya masa terima die ke x..pastu selepas mengambil kira dr pelbagai sudut..saya pun terima die..coz..saya tau yang fazil ni mmg seorang yang baik..caring..cute..tetapi kami rahsiakan dlu perhubungan kami..konon2..malu la kat dak2 kelas yang lain..haha..begitulah ceritanya..dan saya x berapa ingat saya amik masa berapa lama untuk memberi jawapan pada masa itu..

Yang x leh lupa...selepas beberapa minggu kami bercouple..die telah belikan saya sebentuk cincin emas putih berbatu permatakan rubi..wau..masa tu terkejut gler..dia sarungkan cincin tersebut di tepi laut dalam kete masa tu kat danga bay..ayg terharu sgt masa tu abg..Sehingga sekarang saya masih memakai cincin tersebut..('',)

apa yang penting kat sini..saya sayang gler kat dia..sayang sgt2..dan dah tak sanggup untuk kehilangan dia..biarlah ajal yang memisahkan kami..


bunga ni my husband bg...sronok dpt bunga..

Untuk abg...

Ayang sayang sangat kat abg
Ayang harap hubungan ini akan kekal sampai akhir hayat
Ayang akan berusaha untuk menjadi isteri dan ibu yang mithali dan solehah untuk abg dan bakal anak2 kita nanti.
I really love and always miss u sayang..muah





..kenangan terindah..

2 comments:

Post a Comment