Thursday, February 18, 2010

Apakah Sebenarnya Yang Berlaku Ni!!!

Urm..entry kali ni lebih kepada perasaan diri sendiri..ntah la kenapa la skang ni emosi selalu x menentu..selalu rasa resah gelisah..selalu x sedap badan..selalu rasa sedih walhal xder benda sebenarnya perlu disedihkan..selalu demam2..selalu dijangkiti batuk dan selseme..selalu sakit kepala..aduhai..kenapa la dengan saya ni..Makin hari semakin teruk yang saya rasa..makin hari makin lemah...tiada semangat..urm..

Ini semua membuatkan saya bertambah tensen..serba x kena..semua benda yang saya buat jadi mcm x betul jer..time tulis ni pun sebak jer dada..mcm nk nangis..

Ya Allah,
Apakah yang berlaku kepada hamba-Mu ini,
Permudahkan semua urusan dan berikanlah hamba-Mu ini kesihatan yang baik dan ketenangan jiwa..
Ampunkanlah segala dosa hamba-Mu ini..
Amin

tapi..

saya rasa bersyukur kerana orang di sekililing saya paham perasaan saya ni..lagi suami tercinta..parents saya..dan officemate saya coz selalu amik mc sekrang ni..

p/s: Nasib baik parents saya ada kat umah skang ni tp esok diorg dh nk blk ke johor..

1 comment:

* HeeBum and HaeBi * said...

ain.. kehidupan mmg cmtu.. sllu ade cabaran dan dugaan.. bersyukur kerana kita diuji oleh Allah.. sbb bila diuji, Allah sebenarnya nk jadikan kita lebih kuat, lebih tabah..
all the besh.. smga happy2 sllu.. ^^

Post a Comment