Wednesday, March 17, 2010

Kehilangan Seorang Nenek

Pada hari ahad yang lepas..saya telah kehilangan nenek yang saya paling sayangi..tu la satu-satunya nenek saya yang ada..dan akhirnya die telah pergi menghadap Ilahi tepat jam 5.55 petang di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru..Pemergiannya begitu dirasai oleh kami sekeluarga..Arwah seorang nenek yang begitu baik..Tapi walau bagaimanpun saya tetap bersyukur kerana saya sempat berjumpa dengannya di saat-saat akhir hayatnya.. Memang sedih sgt...

Kami semua akan merindui tok.. Kami akan sentiasa mendoakan agar tok tenang di sana..ditempatkan di kalangan orang-orang yang soleh dan solehah..amin..

1 comment:

Shima Shukor said...

Salam Ain.
Takziah tuk Ain sekeluarga. Al-Fatihah tuk arwah nenek Ain. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orng yg beriman.... Amin.

Post a Comment